NoNoobs 2011/12 2013 2014 2015 2016 2017 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Twitter Facebook Goldenline Linked In Linked In
prevnext
Spot - Anna Rak Spot Wójcik Spot- Krzysztof Murzyn SPOT_WARSZTATY ECOMMERCE POLSKA Doktor Email

Rada programowa

Rada Programowa dokłada wszelkich starań, żeby program Konferencji ecommerce Trends 2013 przygotowany był jak najlepiej. Jeśli masz uwagi do Programu lub chcesz zaproponować temat lub case study skontaktuj się z nami! Czekamy :)


Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl

Z rynkiem internetowym związany praktycznie od samego początku. Dziennikarz Computer Studio, Gier Komputerowych, Cybera, Internet Standard. Przez 6 lat manager w Agorze, dołączył do zespołu Gazeta.pl w dziale sprzedaży. Przez blisko 7 lat szef sprzedaży online w International Data Group. Był również dyrektorem zarządzającym gram.pl - spółki prowadzącej serwis informacyjny, serwis społecznościowy oraz sklep skierowany do graczy. Wrócił do IDG Poland na stanowisko online business development director, które zajmował przez dwa lata. Obecnie prezes zarządu startupa NoNoobs.pl S.A. Prywatnie zainteresowany MMO, social mediami i gamifikacją.

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Absolwentka Instytutu Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja wiedza o dawnej książce i edytorstwo). Pracę w IDG Poland zaczynała w 1997 r. na stanowisku sekretarza redakcji Magazynu Cyber (kultowego magazynu traktującego o szeroko pojętej kulturze cyfrowej i internecie). W latach 1999 -2006 sekretarz redakcji tygodnika Computerworld. W latach 2006 r.- 2011 r. r organizowała konferencje Internet Standard, które zapoczątkowała konferencja Internet 2k6 - najpopularniejszy cykl spotkań branży internetowej. Do 2011 r zadania związane z organizacją konferencji łączyła z obowiązkami wydawcy Internet Standard.

Tomasz Karwatka

Tomasz Karwatka

prezes zarządu, Divante

Firma Divante , której jest prezesem zarządu kompleksowo wspiera sprzedaż on-line.  Do spółek Divante należą: agencja interaktywna Ideacto, system rekomendacji Quartic  oraz  system email marketingu Sendingo.

Jest autorem książek eCommerce. Proste odpowiedzi na trudne pytania, Usability w e-Biznesie. W latach 2004-2008 aktywnie promował pojęcie usability w branży interaktywnej. Stworzył bezpłatny ebook Kurs Usability, współorganizował pierwszy polski World Usability Day i pierwsze polskie imprezy typu barcamp – Grill IT.

Z projektami internetowymi związany od 1999 roku. Wcześniej pracował w międzynarodowej agencji interaktywnej, agencji reklamowej i firmie IT. Pisze bloga ideas2action.pl

Marcin Chwalik

Marcin Chwalik

zalożyciel, Ceneo.pl

Od ponad 6 lat zaanagażowany w przedsięwziecia e-commerce w Polsce. Po sprzedaży Ceneo do Allegro, od ponad 3 lat Dyrektor w Grupie Allegro odpowiedzialny za zarządzanie zespołem fuzji i przejęć z Grupie z Europie Środkowej w Wschodniej.

Michał Cortez

Michał Cortez

eCommerce director, The Addictives

Specjalista e-commerce i digital marketingu, wykładowca na kierunku Marketing Internetowy AGH, z wykształcenia prawnik, absolwent WPiA UJ. Specjalizuje się w optymalizacji projektów e-commerce i działań e-marketingowych z uwzględnieniem SEO, PPC, CRO, UX, CEM i SM. W The Addictives odpowiada za crossmediowe strategie i wdrożenia e-commerce dla klientów agencji. Wcześniej związany z największym projektem fashion e-commerce w Polsce - ANSWEAR.com, z którym w ciągu zaledwie dwóch lat zdobył 12 nagród branżowych. Odpowiedzialny m.in. za strukturę funkcjonalną serwisu, wdrożenie i rozwój, implementację podejścia customer-centric w podległych mu obszarach, multichannel i mobile commerce. Współtworzył również kanał sprzedaży internetowej jednej z największych sieci handlowych w sektorze sportstyle - Sizeer (Grupa MIG). Ex. demoscenowiec, dziennikarz, webmaster, szkoleniowiec, strateg, krytyczny obserwator nowych trendów, którymi dzieli się ze swoimi fanami na facebook.com/iKomersiak.

Michał Jaskólski

Michał Jaskólski

wiceprezes i współudziałowiec, Grupa Nokaut

Pierwszą stronę internetową stworzył w 1997 roku, pierwszy sklep internetowy w 1999, pierwszy własny - w 2000. Od 2006 rozwija Nokaut.pl, jeden z trzech najpopularniejszych serwisów e-commerce w Polsce odwiedzany przez ponad 3 miliony realnych użytkowników miesięcznie. Interesuje się stykiem technologii i kultury, a odpoczywa (ale i pracuje) przy muzyce alternatywnej. Grupa Nokaut jest notowana na głównym parkiecie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie i oprócz Nokaut.pl, inwestuje też w technologie mobilne, rozwijając aplikację Nokaut Skaner na smartfony oraz Nokaut 24 na tablety.

Patrycja Sass-Staniszewska

Patrycja Sass-Staniszewska

e-Izba - e-Commerce Polska

Zajmuje się tworzeniem organizacji, której misją jest rozwój polskiej branży e-commerce poprzez współpracę, wymianę know-how, działania legislacyjne oraz silną i efektywną reprezentację wspólnych interesów w dialogu z instytucjami polskiej administracji rządowej, Unii Europejskiej oraz organizacjami pozarządowymi w kraju i na świecie. Z branżą interaktywną związana od ponad 5 lat. Poprzednio pracowała w IAB Polska oraz Eniro Polska (Panorama Firm) gdzie pełniła funkcję rzecznika prasowego. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych.