Dzień 1
2013-02-27
Powitanie i wprowadzenie#
Kto, co, jak i gdzie..., czyli e-commerce w Polsce z perspektywy internautów 2011-2012 – Raport Gemius dla e-Commerce Polska#
Kto? Profil społeczno-demograficzny e-zakupowicza.
Co? Najpopularniejsze kategorie produktów, e-sklepy spożywcze.
Jak? Aukcje vs. sklepy on-line, formy płatności, urządzenia mobilne.
Gdzie? Rankingi najpopularniejszych sklepów internetowych.
Providing an engaging e-commerce experience across all devices and channels#
Global E- commerce trends , Mobility , Web performance.
Google Shopping – bułka z masłem? #
From 13th of February 2013 on there will be no free Google Product Search anymore in EU and Google will finish its transition to list their products into a commercial model built on the Google Product Listing Ads program – the new name of the paid program will be: Google Shopping. To Ecommerce merchants this has a huge impact since the former free traffic, they have been getting through what was called Froogle or Google Base will turn into a paid comparison engine. How will this renewed online marketing channel work, why is it more complex than AdWords and what are success factors? How can Adobe assist online marketeers to be successful with Google Shopping?
prezentacja w jęz. angielskim
System płatności szyty na miarę - nowe tendencje na rynku#
- ewolucja systemów obsługi transakcji
- płatności rekurencyjne - rozwiązanie płatności cyklicznych
- szybkie przekazywanie środków klient - sprzedawca - klient
- dedykowany system rozliczeń: wirtualny portfel przygotowany dla sprzedawcy
- przelewy ekspresowe: przelewy na konto / SMS / email płatności mobilne
Kawa/Networking#
Doktor Email #
Szukasz pomysłów? Umów się na spotkanie z ekspertem GetResponse, który:
- przeprowadzi mini audyt działań email marketingowych
- wskaże obszary, w których możesz zwiększyć konwersję
- zainspiruje do kreatywnych kampanii mailingowych
Zgłoszenia prosimy kierowac na adres:karolina.adamkiewicz@nonoobs.pl
Polski rynek ecommerce vs Europa#
e-Konsument - kryteria podejmowania decyzji
e-Sprzedawca - ofensywa czy defensywa
Agenda Cyfrowa a rozwój rynku e-Commerce
Co zrobić żeby ecommerce w Polsce osiągnął większy udziału w sprzedaży detalicznej? Najważniejsze wyzwania i bariery rozwoju e-commerce w Polsce!#
W panelu e-Izby wystąpią:
Piotr Kurczewski, prezes zarządu DialCom24 (Przelewy24)
Moderatorzy
Paneliści

Anna Bogdańska
prezes zarządu, Merlin.pl, członek Komitetu Założycielskiego e-Izby (e-Commerce Polska)

Justyna Skorupska
dyrektor zarządzający, FACT-Finder® Partner Polska, członek Komitetu Założycielskiego e-Izby (e-Commerce Polska)

Krzysztof Jagliński
dyrektor pionu strategii marketingowej i relacji z klientem, Nazwa.pl, członek zarządu, NetArt, członek Komitetu Założycielskiego e-Izby (e-Commerce Polska)

Maciej Nykiel
członek zarządu, dyrektor zarządzający, Fly.pl, członek Komitetu Założycielskiego e-Izby (e-Commerce Polska)
#

Michał Nowak
prezes zarządu, Conrad Electronic Polska, członek Komitetu Założycielskiego e-Izby (e-Commerce Polska)

Szymon Bujalski
head of retail, Allegro, członek zarządu, Agito, Łazienkaplus, Stendi, członek Komitetu Założycielskiego e-Izby (e-Commerce Polska)
Gospodarka internetowa – rynek wart 4,2 bln dolarów#
W 2016 r. na świecie będzie 3 mld internautów – blisko połowa ludzi na Ziemi będzie korzystać z sieci. Wartość gospodarki internetowej w 20 najpotężniejszych ekonomicznie krajach świata przekroczy 4,3 bln dol. To oznacza, że internet będzie piątą największą gospodarką świata – mniejszą od amerykańskiej, chińskiej, japońskiej i indyjskiej, ale potężniejszą od niemieckiej! Jednocześnie sieć dynamicznie się zmienia – wzrost popularności tabletów i smartfonów sprawia, że korzystamy z niej coraz częściej, przesyłamy coraz większe ilości danych. Jak będzie wyglądać gospodarka internetowa w krajach grupy G-20? Jak firmy mogą przygotować się do nadchodzących zmian?
Obiad/Networking#
Blok: Strategie ecommerce
Modele biznesowe tzw. newcommerce okiem inwestora i co z tego wynika dla tradycyjnego ecommerce#
Strategie ecommerce dla branży retail #
Skuteczne rozwiazania dla ecommerce zwiększające konwersję i przekładające się wprost na sprzedaż. Strategie rozwoju sprzedaży wielokanałowej, logistyka, obsługa zamowień, usability, zarzadzanie promocjami i komunikacja z klientami, zarzadzanie ceną na przykładzie megastore.pl
Kawa/networkig #
Nowe Allegro: od idei do realizacji#
- jak zmieniało się Allegro w ostatnim roku i dlaczego zmiany były konieczne
- o roli badań i zaangażowaniu użytkowników w powstawanie nowego Allegro
- w prezentacji pojawią się też ciekawe dane dotyczące serwisu i jego użytkowników
Światowy miliardowy biznes e-commerce`owy zbudowany na lokalnych mikro biznesach#
Zgodnie z upowszechniającym się na świecie trendem coraz więcej firm zastępuje tradycyjne kanały zamawiania produktów i usług obecnością na platformach internetowych, w portalach skupiających wiele firm i ofert w jednym miejscu. Dzięki lokalnym mikro biznesom, portale te tworzą światowe e-commercowe potęgi - od lat zamawiamy pokoje w hotelach poprzez tego typu serwisy, coraz częściej online zamawiamy jedzenie, już wkrótce tak samo oczywiste stanie się zamawianie taksówek. Z perspektyw Delivery Hero poznamy model biznesowy, który zupełnie zmienia zasady zamawiania towarów i usług. Dowiemy się jak w niecałe 2 lata udało się stworzyć największą na świecie platformę online do zamawiania jedzenia. Poznamy cechy wyróżniające poszczególne rynki oraz czy Polski rynek, na którym funkcjonuje z sukcesem <a href=