NoNoobs 2011/12 2013 2014 2015 2016 2017 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Twitter Facebook Goldenline Linked In Linked In
prevnext
Spot - Anna Rak Spot Wójcik Spot- Krzysztof Murzyn SPOT_WARSZTATY ECOMMERCE POLSKA Doktor Email

Program

Program ujawniamy sukcesywnie :) Śledź zmiany na naszej stronie i na FB!

Dzień 1

2013-02-27

09:10-09:30

Powitanie i wprowadzenie#

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl


09:30-10:00

Kto, co, jak i gdzie..., czyli e-commerce w Polsce z perspektywy internautów 2011-2012 – Raport Gemius dla e-Commerce Polska#

Kto? Profil społeczno-demograficzny e-zakupowicza.
Co? Najpopularniejsze kategorie produktów, e-sklepy spożywcze.
Jak? Aukcje vs. sklepy on-line, formy płatności, urządzenia mobilne.
Gdzie? Rankingi najpopularniejszych sklepów internetowych.

Wojciech Żbikowski

Wojciech Żbikowski

key account manager, Gemius Polska


10:00-10:30

Providing an engaging e-commerce experience across all devices and channels#

Global E- commerce trends , Mobility , Web performance.

David Keane

David Keane

Senior Director Channel Sales and Programs, Akamai


10:30-11:00

Google Shopping – bułka z masłem? #

From 13th of February 2013 on there will be no free Google Product Search anymore in EU and Google will finish its transition to list their products into a commercial model built on the Google Product Listing Ads program – the new name of the paid program will be: Google Shopping. To Ecommerce merchants this has a huge impact since the former free traffic, they have been getting through what was called Froogle or Google Base will turn into a paid comparison engine. How will this renewed online marketing channel work, why is it more complex than AdWords and what are success factors? How can Adobe assist online marketeers to be successful with Google Shopping?

                                                                                                           prezentacja w jęz. angielskim

Rizwan Syed

Rizwan Syed

sales manager, EMEA, Adobe


11:00-11:30

System płatności szyty na miarę - nowe tendencje na rynku#

  • ewolucja systemów obsługi transakcji
  • płatności rekurencyjne - rozwiązanie płatności cyklicznych 
  • szybkie przekazywanie środków klient - sprzedawca - klient
  • dedykowany system rozliczeń: wirtualny portfel przygotowany dla sprzedawcy 
  • przelewy ekspresowe: przelewy na konto / SMS / email płatności mobilne

Michał Bzowy

Michał Bzowy

wiceprezes zarządu, Przelewy24


11:30-12:00

Kawa/Networking#

11:32-16:30

Doktor Email #

Szukasz pomysłów? Umów się na spotkanie z ekspertem GetResponse, który:

- przeprowadzi mini audyt działań email marketingowych
- wskaże obszary, w których możesz zwiększyć konwersję
- zainspiruje do kreatywnych kampanii mailingowych

Zgłoszenia prosimy kierowac na adres:karolina.adamkiewicz@nonoobs.pl

Maciej Górski

Maciej Górski

ekspert ds. edukacji , GetResponse


12:00-12:30

Polski rynek ecommerce vs Europa#

 e-Konsument - kryteria podejmowania decyzji
 e-Sprzedawca - ofensywa czy defensywa
 Agenda Cyfrowa a rozwój rynku e-Commerce

Grzegorz Wójcik

Grzegorz Wójcik

Izba Gospodarki Elektronicznej


12:30-13:15

Co zrobić żeby ecommerce w Polsce osiągnął większy udziału w sprzedaży detalicznej? Najważniejsze wyzwania i bariery rozwoju e-commerce w Polsce!#

W panelu e-Izby wystąpią:

Piotr Kurczewski, prezes zarządu DialCom24 (Przelewy24)


Moderatorzy

Grzegorz Wójcik

Grzegorz Wójcik

Izba Gospodarki Elektronicznej


Paneliści

Anna Bogdańska

Anna Bogdańska

prezes zarządu, Merlin.pl, członek Komitetu Założycielskiego e-Izby (e-Commerce Polska)

Justyna Skorupska

Justyna Skorupska

dyrektor zarządzający, FACT-Finder® Partner Polska, członek Komitetu Założycielskiego e-Izby (e-Commerce Polska)


Krzysztof Jagliński

Krzysztof Jagliński

dyrektor pionu strategii marketingowej i relacji z klientem, Nazwa.pl, członek zarządu, NetArt, członek Komitetu Założycielskiego e-Izby (e-Commerce Polska)

Maciej Nykiel

Maciej Nykiel

członek zarządu, dyrektor zarządzający, Fly.pl, członek Komitetu Założycielskiego e-Izby (e-Commerce Polska)


12:30-13:15

#

Piotr Broniarczyk

Piotr Broniarczyk

CEO, Okazje.info

Michał  Nowak

Michał Nowak

prezes zarządu, Conrad Electronic Polska, członek Komitetu Założycielskiego e-Izby (e-Commerce Polska)

Marcin Jędrzejewski

Marcin Jędrzejewski

principal, The Boston Consulting Group-Gość e-Izby

Szymon Bujalski

Szymon Bujalski

head of retail, Allegro, członek zarządu, Agito, Łazienkaplus, Stendi, członek Komitetu Założycielskiego e-Izby (e-Commerce Polska)

Zbigniew  Nowicki

Zbigniew Nowicki

managing director , Bluerank


13:15-13:45

Gospodarka internetowa – rynek wart 4,2 bln dolarów#

W 2016 r. na świecie będzie 3 mld internautów – blisko połowa ludzi na Ziemi będzie korzystać z sieci. Wartość gospodarki internetowej w 20 najpotężniejszych ekonomicznie krajach świata przekroczy 4,3 bln dol. To oznacza, że internet będzie piątą największą gospodarką świata – mniejszą od amerykańskiej, chińskiej, japońskiej i indyjskiej, ale potężniejszą od niemieckiej! Jednocześnie sieć dynamicznie się zmienia – wzrost popularności tabletów i smartfonów sprawia, że korzystamy z niej coraz częściej, przesyłamy coraz większe ilości danych. Jak będzie wyglądać gospodarka internetowa w krajach grupy G-20? Jak firmy mogą przygotować się do nadchodzących zmian?

Marcin Jędrzejewski

Marcin Jędrzejewski

principal, The Boston Consulting Group-Gość e-Izby


13:45-14:30

Obiad/Networking#

Blok: Strategie ecommerce

14:30-15:00

Modele biznesowe tzw. newcommerce okiem inwestora i co z tego wynika dla tradycyjnego ecommerce#

Bartłomiej Gola

Bartłomiej Gola

CEO, SpeedUp Venture Capital Group


15:00-15:30

Strategie ecommerce dla branży retail #

Skuteczne rozwiazania dla ecommerce zwiększające konwersję i przekładające się wprost na sprzedaż. Strategie rozwoju sprzedaży wielokanałowej, logistyka, obsługa zamowień, usability, zarzadzanie promocjami i komunikacja z klientami, zarzadzanie ceną na przykładzie megastore.pl

Krzysztof Murzyn

Krzysztof Murzyn

manager zespołu sprzedaży , Grupa Unity

Bartosz  Pilch

Bartosz Pilch

dyrektor marketingu, Megastore.pl

Tomasz Podsiadły

Tomasz Podsiadły

wiceprezes, Megastore.pl


15:30-15:45

Kawa/networkig #

15:45-16:15

Nowe Allegro: od idei do realizacji#

  • jak zmieniało się Allegro w ostatnim roku i dlaczego zmiany były konieczne
  • o roli badań i zaangażowaniu użytkowników w powstawanie nowego Allegro
  • w prezentacji pojawią się też ciekawe dane dotyczące serwisu i jego użytkowników

Piotr Szatybełko

Piotr Szatybełko

lead product manager, Grupa Allegro

Piotr  Płyś

Piotr Płyś

kierownik zespołu UX i designu, Grupa Allegro


16:15-16:45

Światowy miliardowy biznes e-commerce`owy zbudowany na lokalnych mikro biznesach#

Zgodnie z upowszechniającym się na świecie trendem coraz więcej firm zastępuje tradycyjne  kanały zamawiania produktów i usług obecnością na platformach internetowych,  w portalach skupiających  wiele firm i ofert w jednym miejscu.  Dzięki lokalnym mikro biznesom, portale te tworzą światowe e-commercowe potęgi - od lat zamawiamy pokoje w hotelach poprzez tego typu serwisy, coraz częściej online zamawiamy jedzenie, już wkrótce tak samo oczywiste stanie się zamawianie taksówek.  Z perspektyw Delivery Hero poznamy model biznesowy, który zupełnie zmienia zasady zamawiania towarów i usług. Dowiemy się jak w niecałe 2 lata udało się stworzyć największą na świecie platformę online do zamawiania jedzenia.  Poznamy cechy wyróżniające poszczególne rynki oraz czy Polski rynek, na którym funkcjonuje z sukcesem <a href=


16:45-17:00

Zakończenie i podsumowanie pierwszego dnia konferencji#

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl


Dzień 2

2013-02-28

09:45-10:00

Otwarcie drugiego dnia Konferencji#

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl


10:00-10:30

Król klient - świadomy, mobilny, porównujący i bojący się kryzysu#

Jak wygląda klient (świadomy, mobilny, porównujący i bojący się kryzysu).
Jak zmienia się technologia (always on/ always connected / ilośc osób korzystających z netu oraz mobilnego netu/ możliwości trackowania klientów w centrach handlowych / mobilne płatności, etc).
Kontrola najwyższą formą zaufania - Rola marki sklepu (klient nadal ufa markom ale sprawdza - wykorzystując porównywarki - trendy w porównywarkach od towarów po usługi).
Budowanie zaufania oraz usług dodanych.
Co zrobić aby klient nie uciekł ze sklepu - czy realny sklep to tylko showroom / pick up point?
Narzędzia które mogą być dźwignią (porównywarki / listy zakupowe / lojalność -np. crowdtwist).

Stefan Nowak

Stefan Nowak

doradca zarządu ds. strategii i rozwoju , Grupa Nokaut


10:30-11:00

Deezer – Muzyka w Orange czyli jak działa subskrypcyjny model sprzedaży streamingu audio#

  • wyzwania technologiczne związane z wprowadzeniem tego typu usługi dla klientów Orange
  • model biznesowy Deezer a wspłłpraca z Orange Polska jako element globalnej strategii 
  • współpraca Orange i Deezer – czyli jak połączyć oba modele biznesowe
  • dlaczego Polscy użytkownicy Deezera stanowią najbardziej obiecującą grupę użytkowników serwisu- co nas wyróżnia?

Dariusz  Boduch

Dariusz Boduch

dyrektor marketingu ofert multimedialnych , Orange Polska

Maciej Jaworski

dyrektor zarządzający, Deezer Polska


11:00-11:30

Pierwsze wrażenie w e-commerce. Twoje 5 minut, czy ułamek sekundy?#

Internauci szybko i instynktownie decydują się na kontynuowanie zakupów lub porzucenie strony sklepu internetowego. Sprzedaż zależy w znacznej mierze od pierwszego wrażenia. W prezentacji Trusted Shops znajdą się podpowiedzi, jak zapobiec porażkom w krytycznych momentach procesu sprzedaży i zwiększyć konwersję.

Anna Rak

Anna Rak

Country Manager , Trusted Shops


11:30-12:00

Kawa/Networking#

11:32-16:30

Sales Doktor#

Chciałbyś, aby Twoje kampanie online przyniosły wymierne korzyści? Umów się na spotkanie z ekspertami Cube Group, którzy pomogą Ci zoptymalizować kampanie online w celu zwiększenia sprzedaży.

Zgłoszenia prosimy kierować na adres: karolina.adamkiewicz@nonoobs.pl

Marcin Michalski

Marcin Michalski

pełnomocnik zarządu ds. performance marketingu, Cube Group

Piotr  Zabuła

Piotr Zabuła

business development director, Cube Group


12:00-12:30

Jasne i ciemne strony MOCY czyli o WIELOkanałowość w sieci handlowej#

  • Dlaczego? eCommerce - czy offline może się żyć bez e?
  • Co? Małe i wielkie wyzwania w konsolidacji kanałów sprzedaży.
  • Jak? Strategia, działanie, rozwój - synergia kluczem do sukcesu.

Marek Górecki

Marek Górecki

doradca ds. ecommerce, Divante.pl

Krzysztof Włodarczak

Krzysztof Włodarczak

koordynator ds. marketingu internetowego, Praktiker Polska


Blok: Konwersja

12:30-13:00

Success-fee - jak generować większą sprzedaż bez większego ryzyka?#

- Agresywne techniki zwiększania obrotów w eCommerce
- Zagrożenia i pułapki wzrostu obrotów
- Metody minimalizacji ryzyka przy szybkim rozwoju sprzedaży
- Konkretne przykłady na klientach Divante i nie tylko
- Konkretne przykłady tworzenia biznes-planu dla dynamicznego rozwoju

Tomasz Karwatka

Tomasz Karwatka

prezes zarządu, Divante


13:00-13:30

RETARGETING a.k.a. REMARKETING#

Retargeting on-Site, czyli tête-à-tête z obecnym Klientem

  • Display: statyczny i dynamiczny 
  • E-mail: czym nie jest, jak go personalizować i kiedy nie zadziała
  • Social: Facebook Exchange czyli retargeting w modelu RTB

Retargeting off-Site, czyli randka w ciemno i pozyskiwanie nowych Klientów

  • Antyretargetingowe argumenty HiPPO(*)
  • Search retargeting
  • Retargeting w modelu B2B
  • Retargeting predykcyjny, similar audiences i bliźnięta statystyczne

Retargeting vs conversion overlapping

  • Przepłacanie za konwersje - problem i potencjalne rozwiązania

(*HiPPO = Highest Paid Person in the Organization)

Michał Cortez

Michał Cortez

eCommerce director, The Addictives


13:30-14:15

Obiad/Networking#

Sesja równoległa A

2013-02-28

Blok: Komunikacja, marketing, email

14:15-14:35

Co nowego w e-mailingu?#

Rynek e-mailingu zmienia się teraz szybciej niż kiedykolwiek. Czego możemy oczekiwać w najbliższych miesiącach?  Na jakie zmiany warto się przygotować, a które są tylko chwilową modą? Co przyniesie przyszłość?

  • Kierunki rozwoju i rynkowe trendy
  • Strategie komunikacji w e-commerce
  • Efektywność i narzędzia pomiaru
  • Zmiany w ustawie „Prawo telekomunikacyjne”
  • Najpowszechniejsze problemy sposoby radzenia sobie z nimi


14:35-15:05

Jak zwiększyć konwersję z email marketingu o co najmniej 200%: 20 sprawdzonych taktyk#

Uważasz, że email marketing to bułka z masłem? Przerobiłeś już wszystkie 'najlepsze praktyki' i wierzysz, że Twoje newslettery nie mogą być lepsze?
Specjalnie dla Ciebie wybraliśmy 20 najbardziej kreatywnych zastosowań email marketingu do:
- budowania zasięgu przez konwertowanie wynajętych baz zewnętrznych na własnych Klientów,
- pozyskiwania danych osobowych od odwiedzających Twój fan page i odsyłanie ich do e-sklepu,
- sprzedaży poprzez email w najbardziej niekonwencjonalny i zaskakujący dla Klienta sposób.
Zobacz jakie innowacje stosują marki tj. 6win.pl, Bon Prix czy Heppin.
W programie 20 praktycznych taktyk, 0 teorii.

Maciej Górski

Maciej Górski

ekspert ds. edukacji , GetResponse


15:05-15:35

Jak zarabiać na kampaniach leadowych w ecommerce na przykładzie najefektywniejszej kampanii roku 2012 Answear.com#

Każdy właściciel sklepu internetowego wie jak ważne jest prowadzenie działań email marketingowych. Z dużą rezerwą podchodzi jednak do inwestowania w kampanię leadową dedykowaną pozyskaniu bazy danych. Obawia się bowiem, że poniesiony koszt nie przełoży się na zwiększenie sprzedaży. Podczas prelekcji udzielimy odpowiedzi na pytania:
- Jak przeprowadzić skuteczną kampanię leadową, która skonwertuje na wysoką sprzedaż?
- Jak atrakcyjnie zaprojektować kampanię, aby cieszyła się dużym zainteresowaniem wydawców w sieciach afiliacyjnych?
- Jakie są najlepsze praktyki (kreacje, landing page, tematyka) w kampaniach leadowych? Na przykładzie kampanii Najmodniejsze Buty (Answear.com), uhonorowaną nagrodą Silver Efekton za najefektywniejszą kampanię w Internecie 2012 roku.

Marcin Michalski

Marcin Michalski

pełnomocnik zarządu ds. performance marketingu, Cube Group


15:35-15:50

Kawa/Networking#

15:50-16:20

10 porad jak prowadzić efektywne kampanie marketingowe ecommerce przy uzyciu narzędzi i usług Google#

60% rezultatów AdWords jest wykuwane przed rozpoczeciem kampanii, 20% w trakcie a 50% po jej zakończeniu (tak, dokładnie 130%) Przedstawiciele Google opowiedzą o dziesięciu najczęściej podejmowanych tematach z ich partnerami biznesowymi oraz o tym, w jakich kierunkach będzie rozwijać się AdWords. Spróbują odpowiedzieć na pytanie, czy ważniejsze są efektywne kampanie marketingowe czy efektywne analizowanie ich wyników.

Dawid Papież

Dawid Papież

industry manager, Google Polska

Agata Pilacińska-Jakubowska

Agata Pilacińska-Jakubowska

analytical lead, Google Polska


16:20-16:50

Dopasowywanie e-maili do urządzeń mobilnych – to już nie opcja, lecz konieczność. #

Smartfony i tablety to już codzienność – korzysta z nich 25% Polaków. Wraz z rozpowszechnieniem się tego kanału komunikacyjnego, zmieniają się zachowania użytkowników. Coraz więcej osób otwiera swoje e-maile na urządzeniach mobilnych. Czy Twoje newslettery zawsze wyświetlają się prawidłowo, niezależnie od nośnika? Jeżeli nie, jak to zmienić?Droga od zwykłego e-maila do dopasowanego do różnych nośników e-maila w Responsive Design - przykład współpracy z Phone House, jednym z największych sprzedawców urządzeń mobilnych w Europie

Jak reagować na rosnącą popularność urządzeń mobilnych?Jak dopasować swoją strategię e-commerce do potrzeb klientów?
Jak skutecznie docierać do użytkowników smartfonów i tabletów?
Jak ułatwić klientom odczytywanie Twoich newsletterów?

Prezentacja w jęz. angielskim

Donald Pontabry

Donald Pontabry

dyrektor generalny , Splio Polska


Sesja równoległa B

2013-02-28

Blok: Platformy, outsourcing, optymalizacja, konwersja

14:15-14:45

20+ najważniejszych porad dotyczących wykorzystania oprogramowania do prowadzenia sklepu#

- SaaS vs open-source vs rozwiązania dedykowane - definicje, krajowe przykłady i podstawowe różnice (wady i zalety)
- Jak wybrać właściwe rozwiązanie i jakie czynniki brać pod uwagę przy wstępnej analizie potrzeb?
- Skalowalność poszczególnych typów platform. Problem migracji sklepu na bardziej rozwinięty system.
- Czy wybór odpowiedniej platformy może być przewagą konkurencyjną? Na ile inwestycja w droższe rozwiązanie może się zwrócić?

Tomasz Tybon

Tomasz Tybon

sales & marketing manager , DreamCommerce


14:45-15:15

Outsourcing logistyki i back office w e-commerce#

  • Na czym polega realizacja procesów logistyki i back office w sprzedaży online?
  • Jakie znaczenie mają te procesy – Co jest kluczowe w obsłudze e-sklepów?
  • Jak można je realizować i jakie korzyści niesie za sobą wykorzystanie modelu outsourcingu?
  • 5 kluczowych wskazówek dla sklepów online, które są dość szczegółowo omówione. 
  • Co zyskujesz poprzez wykorzystanie outsourcingu w procesie sprzedaży online ?
  • Jakie są korzyści z outsourcingu procesów i jak wpływa na biznes ?
  • Case study

Klaudia Jabłońska

Klaudia Jabłońska

account manager, Cursor


15:15-15:45

Marketing Automation w ecommerce#

Zastosowanie marketing automation w sklepie internetowym oraz analiza behawioralna klientów umożliwia przejście z masowej komunikacji do komunikacji one-to-one oraz na personalizowane ofertowanie przez e-mail oraz stronę WWW, wysyłanie do kontaktów porzuconych koszyków oraz wyłapywanie momentów zakupowych. Rainbow Tours podnosi w ten sposób współczynniki otwarć, kliknięć i konwersji o średnio 300% - case study.

Grzegorz Błażewicz

Grzegorz Błażewicz

założyciel i prezes zarządu, SALESmanago Marketing Automation


15:45-16:00

Kawa/Networking#

16:00-16:30

Testy A/B - Sposób na większe zyski#

- Stan obecny i czy może być lepiej – satysfakcjonuje cię obecny poziom sprzedaży w sklepie? Co by było, gdyby był o 50% większy?
- Dlaczego wiedza ekspercka jest przeważnie do niczego i dlaczego podejmujemy decyzje, które w naszym mniemaniu są trafne a z natury są błędne.
- Nie traćmy czasu na bezowocne spory między ekspertami. Testowanie jest szybsze niż toczenie sporu o kolor przycisku, ścieżkę jaką podążają użytkownicy. I czy mozolnie wprowadzane funkcjonalności w ogóle mają sens.
- Wskaźniki – Jak i dlaczego warto używać wskaźników po wprowadzonych zmianach. I jak nie zrobić sobie i swojemu serwisowi krzywdy.
- O testowaniu - rodzaje testów.
- Narzędzia, czyli popraw współczynnik konwersji w jeden dzień. Narzędzia których używaliśmy i okazały się beznadziejne i narzędzia których używamy a pozwoliły skrócić czas testu z 2tyg do jednego dnia
- Przykłady z życia/allegro wzięte czyli dlaczego zrobiliśmy to co zrobiliśmy na przykładzie: koszyka, procesu zakupowego, projektów, które nie ujrzały światła dziennego. I co z tego wynikło.

Konrad Synoradzki

Konrad Synoradzki

UX designer , Grupa Allegro


16:30-17:00

5 kluczowych metryk, które powinien śledzić każdy ecommerce manager#

Zastanawiasz się jak współczynnik konwersji może różnić się źródłami ruchu,w zalezności od branży i dlaczego dla jednej kampanii, w jednym narzędziu może być diametralnie różny? Chcesz wiedzieć, jak analizować współczynnik efektywności ścieżki, poprawiać go i generować dodatkowy przychód tak jak to zrobił Answear.com? Nie wiesz, dlaczego warto zwrócić uwagę na czas do zakupu i jak sprawić, by użytkownicy nie odkładali decyzji zakupowych na później? Nie jesteś pewien, dlaczego warto płacić za użytkownika więcej niż zarobisz na nim przy pierwszym zakupie? Chcesz dowiedzieć się, jaka metryka pozwoli Ci z chirurgiczną precyzją trafiać do tych klientów, których możesz najłatwiej utracić na rzecz konkurencji?

Poznając 5 najważniejszych metryk e-commerce managera usłyszysz odpowiedzi na te i wiele innych pytań.

Mateusz Ogonowski

Mateusz Ogonowski

external relations manager , Conversion


Szkoła e-Commerce Polska – warsztaty ecommerce

2013-02-28

I blok

10:00-12:00

Pozyskiwanie potencjalnego klienta#

- Jak generować ruch w sklepie internetowym?
- Skąd przychodzi najlepiej konwertujący użytkownik?
- Jak skutecznie dokonywać analizy ruchu oraz optymalizować jego źródła?

Mateusz Gordon

Mateusz Gordon

international development manager, Gemius


12:00-12:30

Kawa/Networking#

II blok

12:30-15:15

Konwersja#

- Jak zachęcić użytkownika do zakupu?
- Czy e-sklep może doradzić, pomóc niezdecydowanym?
- Jak i dlaczego użytkownik staje się e-klientem?
- Czy wzrost konwersji powinien być naszym celem?
- Narzędzia i sposoby wspierające wzrost sprzedaży.

Justyna Skorupska

Justyna Skorupska

dyrektor zarządzający, FACT-Finder® Partner Polska, członek Komitetu Założycielskiego e-Izby (e-Commerce Polska)


13:30-14:15

Obiad/ Networking #

III blok

15:15-17:30

Utrzymywanie Użytkownika#

Retencja:
Jak utrzymać użytkownika w sklepie internetowym?
Co poza niskimi cenami sprawia, że klienci powracają?
Czy struktura sklepu i sposób prezentowania informacji mogą zachęcać do powtórnych zakupów?
Jakie narzędzia wspomagają lokalizację?

                                                                                             

Michał Cortez

Michał Cortez

eCommerce director, The Addictives


16:15-16:30

Kawa/Networking#