NoNoobs 2011/12 2013 2014 2015 2016 2017 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Twitter Facebook Goldenline Linked In Linked In
prevnext
Spot - Anna Rak Spot Wójcik Spot- Krzysztof Murzyn SPOT_WARSZTATY ECOMMERCE POLSKA Doktor Email

Prelegenci

Śledź zmiany na naszej stronie i na FB! Prelegentów ujawniamy sukcesywnie :)


Grzegorz Błażewicz

Grzegorz Błażewicz

założyciel i prezes zarządu, SALESmanago Marketing Automation

Posiada 15 lat doświadczenia w polskiej i międzynarodowej branży marketingowej. Magister filologii angielskiej oraz marketingu i zarządzania w polsko – francuskiej Ecole International de Commerce de Silesie. Doświadczenie zdobywał w branży marketingowo – internetowej w firmach w Nowym Jorku i Londynie. W latach 2001 - 2006 pracował jako Dyrektor Marketingu Grupy Kapitałowej Comarch, lidera IT w Europie Centralnej. W latach 2006 - 2008 pełnił funkcję Prezesa Zarządu portalu internetowego Interia.pl. Obecnie Założyciel i szef firmy Benhauer specjalizującej się w tworzeniu oprogramowania do marketingu, z którego korzysta ponad 4000 firm.

Dariusz  Boduch

Dariusz Boduch

dyrektor marketingu ofert multimedialnych , Orange Polska

Posiada dwudziestoletnie doświadczeniem w obszarze usług telekomunikacyjnych.  Odpowiada za szeroki obszar obejmujący usługi multimedialne Orange. Z wykształcenia mgr inż. telekomunikacji i absolwent studiów MBA Université du Québec à Montréal.

Anna Bogdańska

Anna Bogdańska

prezes zarządu, Merlin.pl, członek Komitetu Założycielskiego e-Izby (e-Commerce Polska)

Ze sklepem internetowym Merlin.pl związana od 2007r. Jako Dyrektor Sprzedaży była odpowiedzialna za wyniki sprzedaży i poziom marży spółki; w marcu 2008 r. objęła stanowisko Prezesa. W 2005 r. pełniła funkcję Dyrektora Marketingu Gazety Wyborczej. Przez pół roku była również Prezesem Zarządu telewizji Kino Polska. W latach 1998-2001 była Dyrektorem Marketingu, a następnie Dyrektorem Generalnym spółki należącej do hiszpańskiego koncernu JOYCO, przejętej przez Wrigley's Group. Ukończyła Wydział Handlu Zagranicznego Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, jest również absolwentką studiów MBA we Francuskim Instytucie Zarządzania IFG.

Piotr Broniarczyk

Piotr Broniarczyk

CEO, Okazje.info

Od 2007 roku jako CEO Okazje.info zajmuje się kreowaniem strategii rozwoju firmy, budowaniem jej wizji i misji. Swój pierwszy biznes, porównywarkę cen Okazje.info, założył jeszcze na studiach i do tej pory go rozwija. Absolwent Zarządzania na Uniwersytecie Łódzkim oraz na Uniwersytecie Mannheim w Niemczech.

Szymon Bujalski

Szymon Bujalski

head of retail, Allegro, członek zarządu, Agito, Łazienkaplus, Stendi, członek Komitetu Założycielskiego e-Izby (e-Commerce Polska)

Z Grupą Allegro związany od 2010 roku. W przeszłości odpowiedzialny za reorganizację i przeprowadzenie rebrandingu marki markafoni.pl (klub zakupowy). Od początku pracy związany z handlem i marketingiem. W przeszłości członek zarządu firmy Komputronik S.A. Absolwent MBA przy Business Center Club.

Michał Bzowy

Michał Bzowy

wiceprezes zarządu, Przelewy24

Absolwent Politechniki Poznańskiej, od 1999 roku zajmuje się projektowaniem i implementacją systemów przeznaczonych dla Internetu. Jest współtwórcą i głównym architektem systemu Przelewy24.Związany z firmą DialCom24 Sp. z o.o. od początku jej powstania. Specjalizuje się w tworzeniu oprogramowania przeznaczonego dla szerokiego zakresu usług łączących klientów biznesowych oraz indywidualnych. Kluczowym obszarem działalności jest obsługa płatności w Internecie poprzez serwis transakcyjny Przelewy24.

Michał Cortez

Michał Cortez

eCommerce director, The Addictives

Specjalista e-commerce i digital marketingu, wykładowca na kierunku Marketing Internetowy AGH, z wykształcenia prawnik, absolwent WPiA UJ. Specjalizuje się w optymalizacji projektów e-commerce i działań e-marketingowych z uwzględnieniem SEO, PPC, CRO, UX, CEM i SM. W The Addictives odpowiada za crossmediowe strategie i wdrożenia e-commerce dla klientów agencji. Wcześniej związany z największym projektem fashion e-commerce w Polsce - ANSWEAR.com, z którym w ciągu zaledwie dwóch lat zdobył 12 nagród branżowych. Odpowiedzialny m.in. za strukturę funkcjonalną serwisu, wdrożenie i rozwój, implementację podejścia customer-centric w podległych mu obszarach, multichannel i mobile commerce. Współtworzył również kanał sprzedaży internetowej jednej z największych sieci handlowych w sektorze sportstyle - Sizeer (Grupa MIG). Ex. demoscenowiec, dziennikarz, webmaster, szkoleniowiec, strateg, krytyczny obserwator nowych trendów, którymi dzieli się ze swoimi fanami na facebook.com/iKomersiak.

Krzysztof  Dębowski

Krzysztof Dębowski

Beemail

Swoje dziesięcioletnie doświadczenie w obszarze komunikacji e-mailingowej wykorzystuje odpowiadając za rozwój na polskim rynku pierwszej platformy e-mailingowej dla e-commerce - Beemail. Absolwent Wyższej Szkoły Komunikowania i Mediów Społecznych. Ukończył również studia podyplomowe na kierunku zarządzania i marketingu Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, a także studiował na Northeastern Illinois University w Chicago. Autor licznych artykułów z zakresu e-mailingu, prelegent wielu branżowych konferencji i wykładowca studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Bartłomiej Gola

Bartłomiej Gola

CEO, SpeedUp Venture Capital Group

Zarządza grupą funduszy SpeedUp Venture Capital Group. Jest zafascynowany przedsiębiorczością, tworzeniem nowych bytów i ich wartości. Uwielbia stan, który towarzyszy rozwiązywaniu problemów, pokonywaniu trudności, osiąganiu celów. Uważa się za humanistę, dlatego bardzo wierzy w technologię. Jego zdaniem technologia nie czyni nas mniej ludzkim - jest wręcz przeciwnie.
Studiował na Poznańskiej Akademii Ekonomicznej (dziś Uniwersytet Ekonomiczny), po studiach związał się z branżą marketingową. Był jednym z założycieli spółki BTL, która w 2002 roku została przejęta przez amerykański holding Omnicom. Od 2007 roku założyciel i partner SpeedUp Group. Wieloletni Prezes Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego.
Ma na swoim koncie kilkadziesiąt artykułów i publikacji dotyczących strategii przedsiębiorstw, strategii marketingowych.

Mateusz Gordon

Mateusz Gordon

international development manager, Gemius

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, magister ekonomii, studiował na kierunku marketing i zarządzanie ze specjalnością marketing, ukończył ścieżkę naukową  z zarządzania projektami. Pracował dla takich firm jak Unilever, Philips, L’Oreal oraz w polskim start up’ie mLife. Zawsze blisko Internetu i nowych technologii. Przez ostatnie trzy lata z sukcesami rozwija własną działalność w obszarze e-commerce oraz konsultingu internetowego. Jedną z jego przedsiębiorczych inicjatyw jest sklep internetowy MebleDlaDziecka.pl, który ma ugruntowaną pozycję w kategorii mebli dziecięcych w Polsce. Obecnie odpowiedzialny jest za rozwój i egzekucję strategii w segmencie e-commerce dla firmy Gemius, lidera w wspieraniu biznesowych decyzji opartych o analizę danych.

Marek Górecki

Marek Górecki

doradca ds. ecommerce, Divante.pl

W szeregach Divante strategicznie zajmuje się sprzedażą i wspiera kluczowych klientów m.in. Intersport, TUI, Praktiker w rozwoju handlu online. Członek Grupy Roboczej E-commerce działającej w ramach IAB Polska. Współtworzy blog http://ideas2action.pl/ pisze o efekcie ROPO oraz kanale eCommerce dla firm obecnych w handlu tradycyjnym. Często wypowiada się o sprzedaży wielokanałowej w mediach, prasie biznesowej i konferencjach branżowych.

Maciej Górski

Maciej Górski

ekspert ds. edukacji , GetResponse

Współpracuje z kluczowymi klientami na rynku międzynarodowym w zakresie planowania strategii email marketingowych, dostarczania wiedzy na temat idei email marketingu, najlepszych praktyk oraz obsługi platformy. Wspomaga klientów w obszarze regulacji prawnych związanych z budowaniem baz adresowych oraz przestrzegania przyjętych przepisów dotyczących komunikacji drogą elektroniczną. Prowadził kampanie email marketingowe takich marek jak: Marriott Warszawa, InterContinental Warszawa, Carrefour, Heppin czy Cyrfowe.pl. Z branżą email marketingu ściśle związany od ponad 3 lat. Uczestnik międzynarodowych konferencji branżowych m.in. w Nowym Jorku, Bostonie i Londynie.

Klaudia Jabłońska

Klaudia Jabłońska

account manager, Cursor

Absolwentka studiów MBA ze specjalizacją procesowania biznesowego. Od ponad dziesięciu lat związana z trade marketingiem oraz zarządzaniem projektami. Począwszy od 2006 roku w Cursor.
Odpowiedzialna za obszar e- commerce, fulfillment i programów lojalnościowych w ramach Departamentu Logistyki.

Krzysztof Jagliński

Krzysztof Jagliński

dyrektor pionu strategii marketingowej i relacji z klientem, Nazwa.pl, członek zarządu, NetArt, członek Komitetu Założycielskiego e-Izby (e-Commerce Polska)

Posiada ponad 10 letnie doświadczenie w branży internetowej. Pracował m.in. dla Onetu, MySpace Poland oraz ING Banku Śląskiego. Absolwent Zarządzania i Marketingu na Politechnice Krakowskiej i studiów podyplomowych Public Relations na Uniwersytecie Jagiellońskim. W nazwa.pl jest odpowiedzialny za całościową strategię marketingową, sprzedażową i wizerunkową. Po godzinach muzyk rockowy, fanboy Xboxa i modelarstwa.

Maciej Jaworski

dyrektor zarządzający, Deezer Polska

Od września 2012 pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego firmy DEEZER w Polsce. Wcześniej od 2008 r. związany był z koncernem NOKIA, gdzie zajmował stanowiska Senior Content Managera CEE, a następnie Entertainment Managera EU & Eurasia. Karierę rozpoczynał od wytwórni EMI Music Poland, gdzie pracował na stanowisku New Media Managera. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.

Marcin Jędrzejewski

Marcin Jędrzejewski

principal, The Boston Consulting Group-Gość e-Izby

Międzynarodowe doświadczenie zdobywał m.in. w Europie i Australii. Posiada szerokie doświadczenie w zarządzaniu projektami dla klientów branży telekomunikacyjnej, energetycznej oraz dla funduszy Private Equity. Absolwent Politechniki Warszawskiej oraz programu MBA na Uniwersytecie w Calgary.

Lech Kaniuk

Lech Kaniuk

CEO, PizzaPortal.pl

W latach 2006-2012 współwłaściciel grupy OnlinaPizza Norden AB, działającej w Polsce, Szwecji, Austrii i Finlandii. Współzałożyciel i CEO PizzaPortal.pl - serwisu sprzedanego Delivery Hero Holding w 2012 wraz z innymi portalami grupy za 120 mln złotych. Absolwent Lulea University of Technology. Urodzony w Polsce. Dorastał i wychował się w Szwecji. W wieku 18 lat sprzedał pierwszą swoją innowację. W Szwecji działał w inkubatorach przedsiębiorczości. Na temat innowacyjności prowadził w szwedzkim radiu i telewizji audycje oraz opublikował książkę.

Tomasz Karwatka

Tomasz Karwatka

prezes zarządu, Divante

Firma Divante , której jest prezesem zarządu kompleksowo wspiera sprzedaż on-line.  Do spółek Divante należą: agencja interaktywna Ideacto, system rekomendacji Quartic  oraz  system email marketingu Sendingo.

Jest autorem książek eCommerce. Proste odpowiedzi na trudne pytania, Usability w e-Biznesie. W latach 2004-2008 aktywnie promował pojęcie usability w branży interaktywnej. Stworzył bezpłatny ebook Kurs Usability, współorganizował pierwszy polski World Usability Day i pierwsze polskie imprezy typu barcamp – Grill IT.

Z projektami internetowymi związany od 1999 roku. Wcześniej pracował w międzynarodowej agencji interaktywnej, agencji reklamowej i firmie IT. Pisze bloga ideas2action.pl

David Keane

David Keane

Senior Director Channel Sales and Programs, Akamai

An Akamai veteran David Keane joined Akamai Technologies in the year 2000 where he held several lead roles across sales engineering and sales management.  In 2007 he was appointed Manager of Application Performance Solutions in EMEA where he successfully led the introduction of a new business unit, ‘Application Acceleration solutions'. Now one of the major and fastest growing product segments for Akamai globally.  In 2008 David established the Channel Program across Europe and Asia developing relationships with Akamai’s premium partners.   For his next major mission David is now focused on accelerating growth in Emerging Markets for Akamai by working closely with partners. This region includes Poland, Czech amongst other countries.  An expert on cloud, enterprise and business technologies David is a leading EMEA spokesperson and thought leader for Akamai.

Piotr  Kurczewski

Piotr Kurczewski

prezes zarządu, Przelewy24 (Dialcom24)

 

 

 

 

 

Marcin Michalski

Marcin Michalski

pełnomocnik zarządu ds. performance marketingu, Cube Group

Posiada 11-letnie doświadczenie w branży marketingu internetowego. Od czerwca 2008 roku odpowiedzialny w Cube Group za rozwój performance marketingu. Założyciel i zarządzający siecią afiliacyjną NetSales, brandu należącego do  Cube Group, uhonorowanego w 2011 i 2012 roku nagrodą Efekton Awards za najefektywniejsze kampanie. Jest twórcą m.in. submarek: MailSales – największej w Polsce sieci mailingowej oraz FashionFan – sieci reklamy modowej. Zrealizował kilkaset kampanii dla największych reklamodawców polskich i zagranicznych. Prelegent wielu konferencji poświęconych performance marketingowi.

Krzysztof Murzyn

Krzysztof Murzyn

manager zespołu sprzedaży , Grupa Unity

W Grupie Unity rozwija produkty i usługi w roli Lidera Centrum Kompetencji E-commerce, pełniąc funkcję managera zespołu sprzedaży. Zwolennik szerokiego spojrzenia na organizację, jej odbiorców i metody automatyzacji procesów biznesowych. Doradza kluczowym klientom Grupy Unity w zakresie tworzenia kompleksowych strategii w sieci. Współpracuje i pomaga rozwijać biznesy m.in.Bankier.pl, Bank ING Securities, Deutsche Bank, Leroy Merlin, Henkel, Nestle, Mars, Mix Electronics I Agito.

Stefan Nowak

Stefan Nowak

doradca zarządu ds. strategii i rozwoju , Grupa Nokaut

Odpowiedzialny za współtworzenie i realizację strategii, rozwój nowych przedsięwzięć, w tym za szczególnie istotny obszar mobilny. Ostatnio pracował jako strateg na rzecz spółki Dirlango, należącej do Łukasza Wejcherta (m.in. rozwijał projekt Virgin Mobile w Polsce). Wcześniej był związany z Onet.pl, gdzie jako Head of Mobile odpowiadał za strategię partnerstwa oraz kształtowanie produktu mobilnego. Jeszcze wcześniej był dyrektorem zarządzającym polskiego oddziału międzynarodowej agencji konsutlingowo-reklamowej Wunderman (grupa Young & Rubicam Brands/WPP), zaś na stanowisku Portals & eMarketing Director przez prawie cztery lata współtworzył i rozwijał sieć telefonii komórkowej Play.

Michał  Nowak

Michał Nowak

prezes zarządu, Conrad Electronic Polska, członek Komitetu Założycielskiego e-Izby (e-Commerce Polska)

Z branżą e-commerce i internetem związany od 2000 roku. Absolwent WSB-NLU w Nowym Sączu (Zarządzanie Mediami) oraz Uniwersytetu Jagiellońskiego (Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna). Od 2009 roku pracuje w Conrad Gropup - lider sprzedaży wysyłkowej w Europie w obszarze techniki i elektroniki, gdzie odpowiada za działalność firmy w Polsce, a także za projekty rozwojowe w grupie. Wcześniej przez 9 lat pracował w portalu Onet.pl gdzie zarządzał  serwisami i produktami e-commerce - sklepy, aukcje, ogłoszenia, płatności. Jego pasją jest gotowanie i narciarstwo.

Zbigniew  Nowicki

Zbigniew Nowicki

managing director , Bluerank

Partner w spółkach Bluerank oraz opiniac.com, wcześniej Solution Consulting Director w agencji interaktywnej Digital One (Euro RSCG), jeszcze wcześniej Senior Consultant w AMG.net e-business solutions. Ma kilkunastoletnie doświadczenie w branży interaktywnej. Autor licznych publikacji poruszających zagadnienia marketingu internetowego. Specjalizuje się w programach konsumenckich, promocjach sprzedażowych i rynku telekomunikacyjnym, a także w zagadnieniach związanych z badaniem zachowań i satysfakcji użytkowników serwisów internetowych.

Maciej Nykiel

Maciej Nykiel

członek zarządu, dyrektor zarządzający, Fly.pl, członek Komitetu Założycielskiego e-Izby (e-Commerce Polska)

Od 17 lat związany z branżą turystyczną, od 12 z e-travel. Szeroka wiedza i praktyka w zakresie sprzedaży on-line, e-commerce, call i contact center, systemów franchisingowych, e-marketingu. Wcześniejsze doświadczenia na stanowiskach managerskich m.in. w firmach: Scan Holiday, Travelplanet, TUI Poland.

We FLY.PL odpowiedzialny za strategie sprzedażowe, marketing, SEM,SEO, systemy IT.

Mateusz Ogonowski

Mateusz Ogonowski

external relations manager , Conversion

Współzałożyciel firmy, która zajmuje się optymalizacją konwersji i wdrożeniami analityki internetowej. Realizował projektów dla takich firm jak Grupa Pracuj, Lukas Bank czy Answear.com. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej na kierunku zarządzanie.

Dawid Papież

Dawid Papież

industry manager, Google Polska

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Zanim trafił do Google pracował w branży technologii mobilnych. W Google od 2010 roku. Obecnie jest cześcią zespołu Retail. Na co dzień doradza jak budować efektywne strategie w obszarze online marketingu. Prywatnie fan wędkarstwa muchowego i squasha:)

Agata Pilacińska-Jakubowska

Agata Pilacińska-Jakubowska

analytical lead, Google Polska

Absolwentka filologii fińskiej na UAM w Poznaniu. Zanim trafiła do Google pracowała w fabryce części samochodowych :-) W Google od 2008 roku. Obecnie odpowiada za analizę kampanii reklamowych w branży Retail. Na co dzień doradza jak efektywnie promować e-commerce i jak na tym zarabiać. Prywatnie znawca literatury dziecięcej i specjalistka od pieczenia muffinów.

Bartosz  Pilch

Bartosz Pilch

dyrektor marketingu, Megastore.pl

Od 2011 związany z Megastore.pl – pierwszym i największym w Polsce internetowym marketem w kategorii dom i ogród gdzie pełni funkcję Dyrektora Marketingu. Handlem i marketingiem zajmuje się od 12 lat. Wcześniejsze doświadczenia zdobywał zarządzając działaniami marketingowymi w międzynarodowych sieciach handlowych należących do koncernów Royal Ahold i w grupie Carrefour, jako Dyrektor Marketingu w firmie NAVO oraz należącej do Grupy Kapitałowej Redan firmie Adesso. Otworzył polski oddział wiodącego europejskiego internetowego sklepu zoologicznego zooplus.pl. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.

Piotr  Płyś

Piotr Płyś

kierownik zespołu UX i designu, Grupa Allegro

Ukończył specjalizację Komputerowe Systemy Wspomagania Decyzji na Politechnice Poznańskiej. Po studiach wałęsał się po wielu agencjach reklamowych, ale dopiero praca dla Allegro okazała się spełnieniem jego marzeń. Do Allegro dołączył ponad 9 lat temu, przechodził różne koleje losu by ostatecznie objąć kierownictwo zespołu projektantów UX i designerów graficznych. Prywatnie zakochany w japońskim minimalizmie i barwnych drzeworytach, uwielbia też kuchnię pachnącą cynamonem i kardamonem.

Tomasz Podsiadły

Tomasz Podsiadły

wiceprezes, Megastore.pl

Od pięciu lat pełni funkcję wiceprezesa Megastore.pl – nowoczesnej internetowej platformy sprzedażowej, oferującej szeroki asortyment narzędzi, elektronarzędzi, a także artykułów elektrycznych, budowlanych i wykończeniowych. Wcześniej dyrektor zarządzający Presspublica SA i dyrektor wydawnictwa Dom Prasowy. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego i Uniwersytetu w Białymstoku.

Donald Pontabry

Donald Pontabry

dyrektor generalny , Splio Polska

Funkcję dyrektora generalnego Splio Polska pełni od września 2012 roku. Jest odpowiedzialny za ekspansję grupy Splio w Polsce oraz w krajach Europy wschodniej. Jego celem jest rozwój na polskim rynku systemów wspierających budowanie relacji z konsumentami (CRM), które umożliwiają realizację wielokanałowych kampanii marketingowych oraz koordynację programów lojalnościowych. Ma bogate doświadczenie w sprzedaży, budowaniu  strategii rozwoju oraz ekspansji firm na nowe rynki. Wcześniej, był współzałożycielem firmy EneRis, specjalizującej się w OZE oraz pełnij funkcję dyrektora ds. rozwoju rynków zagranicznych w firmie Come&Stay, specjalizującej się w e-mail marketingu. Jest absolwentem EM Lyon Business School we Francji.

Anna Rak

Anna Rak

Country Manager , Trusted Shops

Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego na kierunku Public Relations, Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna oraz podyplomowych studiów w London School of Business and Finance na kierunku International Business and International Negotiation. Swoją karierę zawodową zaczynała w Auracall Ltd na stanowisku Sales Executive. Po dwóch latach rozpoczęła pracę dla Moneybookers, z początku jako Sales Manager na Polskę, by z czasem awansować na stanowisko Sales Managera na Wschodnią Europę. Od połowy stycznia 2011 r. jest Country Managerem w Trusted Shops. 

Justyna Skorupska

Justyna Skorupska

dyrektor zarządzający, FACT-Finder® Partner Polska, członek Komitetu Założycielskiego e-Izby (e-Commerce Polska)

Skuteczny manager z wieloletnim doświadczeniem, zdobytym w największych firmach i korporacjach z branży IT/Online. Posiada obszerną wiedzę i doświadczenie z obszaru Project Management oraz szeroko pojętej optymalizacji procesów biznesowych - również w projektach międzynarodowych. Jest ekspertem w zakresie tworzenia i realizacji strategii online, działającym w branży nowoczesnych technologii od kilkunastu lat. Bardzo dobra znajomość branży internetowej oraz specyfiki środowiska wydawców i eCommerce, zdobyta we współpracy z takimi klientami jak m.in. Komfort S.A., Weltbild Polska Sp. z o.o., Morele.net, czy TIM S.A. Jest wykładowcą e-commerce na interdyscyplinarnej specjalizacji Nowe Media w Collegium Civitas oraz na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Absolwentka dwóch kierunków z obszaru IT w WSISiZ WIT w Warszawie oraz autorka szeregu szkoleń z obszaru rozwoju kompetencji managerskich, w których również pracuje jako trener. Wypowiada się jako ekspert w wielu branżowych publikacjach oraz jest komentatorem podsumowań i rankingów rynku IT/ e-commerce.

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl

Z rynkiem internetowym związany praktycznie od samego początku. Dziennikarz Computer Studio, Gier Komputerowych, Cybera, Internet Standard. Przez 6 lat manager w Agorze, dołączył do zespołu Gazeta.pl w dziale sprzedaży. Przez blisko 7 lat szef sprzedaży online w International Data Group. Był również dyrektorem zarządzającym gram.pl - spółki prowadzącej serwis informacyjny, serwis społecznościowy oraz sklep skierowany do graczy. Wrócił do IDG Poland na stanowisko online business development director, które zajmował przez dwa lata. Obecnie prezes zarządu startupa NoNoobs.pl S.A. Prywatnie zainteresowany MMO, social mediami i gamifikacją.

Rizwan Syed

Rizwan Syed

sales manager, EMEA, Adobe

Having worked in SEM for over six years, he is a recognised authority on the strategy and execution of highly effective paid search campaigns.
Rizwan is responsible for the Adobe Media Optimizer to help advertisers apply Adobe’s patented and powerful portfolio theory-based technology to their SEM, Display and Social activity. He also advises clients at a senior level to explain how those marketing channels work together and how they impact their business’ performance.
Previously, Rizwan ran his own online marketing agency smartvertise with focus on SEM, Facebook and Display for five years and was active as an online marketing coach at universities and companies out of different verticals.

Konrad Synoradzki

Konrad Synoradzki

UX designer , Grupa Allegro

Absolwent informatyki stosowanej, pasjonat nowinek technologicznych, dobrej kuchni. Z internetu korzysta już tak długo, że nie pamięta czasów gdy go nie było. Od ponad 10 lat związany z branżą IT. Pracował przy tworzeniu serwisów dla takich marek jak: Netia, Intermarche, Lazienkaplus.pl, Solaris Bus & Coach czy NaviExpert. Od ponad 5 lat zajmuje się zagadnieniami Usability i UX. W Grupie Allegro pracuje od 2 lat i jest odpowiedzialny za szeroko pojęty User experience, prowadzi skuteczną ewangelizację w zakresie optymalizacji i testowania polskich i zagranicznych serwisów należących do Grupy.

Piotr Szatybełko

Piotr Szatybełko

lead product manager, Grupa Allegro

W Grupie Allegro od 2010 roku zajmuje się tworzeniem oraz rozwojem produktów i usług dla Klientów platformy Allegro w Polsce i zagranicą. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu w specjalności e-business. Zwolennik metod agile, posiadający certyfikaty PSPO I i PSM I oraz Master Blackblot PMP.

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Absolwentka Instytutu Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja wiedza o dawnej książce i edytorstwo). Pracę w IDG Poland zaczynała w 1997 r. na stanowisku sekretarza redakcji Magazynu Cyber (kultowego magazynu traktującego o szeroko pojętej kulturze cyfrowej i internecie). W latach 1999 -2006 sekretarz redakcji tygodnika Computerworld. W latach 2006 r.- 2011 r. r organizowała konferencje Internet Standard, które zapoczątkowała konferencja Internet 2k6 - najpopularniejszy cykl spotkań branży internetowej. Do 2011 r zadania związane z organizacją konferencji łączyła z obowiązkami wydawcy Internet Standard.

Tomasz Tybon

Tomasz Tybon

sales & marketing manager , DreamCommerce

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Od 2005 roku zawodowo związany ze sprzedażą, a od 2008 ze szczególnym naciskiem na sprzedaż z wykorzystaniem internetu (e-commerce). W DreamCommerce odpowiada za marketing i sprzedaż nowoczesnej platformy sklepowej Shoper.pl. Zafascynowany Internetem i technologiami informatycznymi (w służbie człowiekowi ;)). Prywatnie urodzony optymista, uwielbia zegarki. Mąż Pauli, Tata Aleksandra.

Krzysztof Włodarczak

Krzysztof Włodarczak

koordynator ds. marketingu internetowego, Praktiker Polska

Od kilku lat związany z marketingiem internetowym i e-commerce. W marcu 2011 r. uruchomił pierwszy na polskim rynku sklep internetowy z ofertą kilkunastu tysięcy produktów z kategorii Home & Garden. Obecnie odpowiada za jego rozwój. Pasjonat Sieci i nowoczesnych technologii. Absolwent Społecznej psychologii, informatyki i komunikacji w SWPS. Po pracy szczęśliwy mąż i ojciec trójki dzieci.

Grzegorz Wójcik

Grzegorz Wójcik

Izba Gospodarki Elektronicznej

Reprezentuje Izbę Gospodarki Elektronicznej, której misją jest rozwój polskiej branży e-commerce poprzez współpracę, wymianę know-how, działania legislacyjne oraz silną i efektywną reprezentację wspólnych interesów w dialogu z instytucjami polskiej administracji rządowej, Unii Europejskiej oraz organizacjami pozarządowymi w kraju i na świecie. Dyrektor ds. Korporacyjnych Allegro Group, holdingu zarządzającego wiodącymi, europejskimi platformami handlu elektronicznego i płatności internetowych. Jego 15-letnie doświadczenie w zarządzaniu mediami cyfrowymi obejmuje budowę innowacji internetowych w sieci radiowej RMF, założenie portalu Interia.pl oraz rozwój multimedialny Grupy ITI (telewizji TVN i portalu Onet).Jako szef Rady Nadzorczej PBI inicjował standardy badań Internetu w Polsce.

 

Piotr  Zabuła

Piotr Zabuła

business development director, Cube Group

 

 

 

 

 

Wojciech Żbikowski

Wojciech Żbikowski

key account manager, Gemius Polska

Jest specjalistą w zakresie kreowania nowych możliwości rozwoju biznesu w oparciu o narzędzia analityczne. Odpowiada za tworzenie strategii sprzedażowej w segmencie e-commerce oraz dostosowywanie obecnej oferty do potrzeb tej branży. W Gemius Polska pracuje od sierpnia 2011 roku. Doświadczenie zdobywał także w dziale sprzedaży firmy ubezpieczeniowej Signal Iduna Polska. Jest absolwentem Wydziału Zastosowań Informatyki i Matematyki w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie na kierunku informatyka i ekonometria, specjalizacji - inżynieria finansowa, a także kierunku finanse i rachunkowość na Wydziale Nauk Ekonomicznych.